Sukienki do pracy
( ilość produktów: 3 )Strój do pracy to często kłopotliwa sprawa - wiele osób nie wie, jak powinno przyjść ubranym do pracy. Mimo że wiele firm ma swój własny dress code, to jednak większość z nich nie ma ustalonych zasad, przez co pracownicy mogą mieć dylemat - np. czy ta sukienka będzie odpowiednia do pracy? Jednak istnieją pomocne reguły, którymi warto się kierować, wybierając ubranie do pracy. Przeczytaj o nich poniżej lub też przejdź od razu do przejrzenia naszej oferty - znajdziesz u nas sukienki do pracy, w których będziesz się czuła stylowo i komfortowo.
Sukienka do pracy w biurze - jaką wybrać?
Praca w biurze wiąże się z tym, że strój powinien być zdecydowanie formalny. Jeżeli chodzi o sukienki do pracy w biurze, to możemy wybierać wśród trzech typów.
Business formal
Pierwszym z nich jest business formal. Jest to jeden z najbardziej formalnych strojów. W tym przypadku możemy wybierać wśród garniturów damskich lub sukienek ołówkowych z żakietem. W tym rodzaju stroju przeważają dwa kolory: granat i szarość.
Business casual
Innym rodzajem stroju do pracy w biurze jest business casual. W tym przypadku najlepiej się sprawdzi sukienka o długości do kolan, rękawy powinny kończyć się w połowie przedramienia, a dekolt powinien być płytki lub całkowicie zabudowany. W tym przypadku najczęściej spotykanym kolorami są beż, jak i inne stonowane kolory.
Smart casual
Wyróżniamy także smart casual - co oznacza dużo większy wybór kolorów, wzory, a przede wszystkim znacznie większą dowolnością. Jednak mimo wszystko należy pamiętać, aby nie przesadzać z ekstrawagancją.
Uniwersalne sukienki do biura
Jeśli nie chcemy ryzykować naruszeniem dress code w pracy, to warto postawić na klasykę, czyli zwyczajne sukienki do pracy. Mowa tu przede wszystkim o sukienkach, które mają klasyczne kroje - ołówkowe, kopertowe lub trapezowe. Jest to bezpieczna kreacja do pracy, jak i również na ważne spotkania. Ołówkowe sukienki do pracy charakteryzują się tym, że mocno podkreślają sylwetki, dlatego należy pamiętać, aby nie były one zbyt opięte. Oprócz tego są one elastyczne, zdecydowanie mniej się gniotą, a co najważniejsze - skóra może w niej oddychać.
Ogólne zasady noszenia sukienek do biura
Decydując się na standardową sukienkę do pracy, należy wiedzieć o kilku podstawowych zasadach. Jedna z nich dotyczy dekoltu - powinien być płytki lub całkowicie zabudowany. Nie bez znaczenia jest również długość takiej sukienki, koniecznie powinna mieć długość przynajmniej do kolan. Ostatnią już zasada mówi, że ramiona powinny być zakryte i najlepiej zdecydować się na długi rękaw. Warto tutaj również zaznaczyć, że wszystko zależy od danej firmy. Może być tak, że w firmie panuje luźny dress code, wtedy powyższe zasady ulegają małym modyfikacjom.
Eleganckie sukienki do pracy
Eleganckie sukienki do pracy są wykonywane przede wszystkim z jedwabiu, wełny oraz z ich mieszanki. Ten rodzaj sukienek zaliczamy do najbardziej formalnych. Wyróżniają się one standardowym krojem - więc są to modele ołówkowe, trapezowe i kopertowe. Eleganckie sukienki do pracy powinny cechować się prostotą, jednym kolorem, a także nie posiadaniem żadnych ozdób. Jest to rodzaj sukienek, do których bardzo łatwo dopasować inne części garderoby takie jak marynarki, swetry, czy kardigany.
Wygodne sukienki do pracy
Sukienki nigdy nie wyjdą z mody. Warto jednak wiedzieć, że jednym z najpopularniejszych rodzajów sukienek są szmizjerki. Są to wręcz idealne sukienki do pracy - pod warunkiem, że nie charakteryzują się zbyt głębokim dekoltem. Tworząc stylizację do pracy, możemy wykorzystywać także sukienki maxi, z których możemy zrobić wielowarstwowe stylizacje - czyli pod sukienkę założyć legginsy (lub spodnie) oraz bluzkę.
Dress code w niektórych miejscach jest, a w niektórych go nie ma. Jednak warto zaznaczyć, że dress code coraz bardziej się rozluźnia, dzięki czemu możemy pozwolić sobie na trochę więcej. Sukienki w groszki czy inny wzór to również dobry pomysł na stylizację do pracy - ale cały czas należy pamiętać, że nie wszędzie się ona sprawdzi. W ofercie naszego butiku znajdziesz szeroki wybór sukienek, które na pewno sprawdzą się w każdej pracy.
Na co zwrócić uwagę wybierając sukienki damskie do pracy?
Stojąc przed wyborem sukienki do pracy, warto wziąć pod uwagę kilka czynników, które ułatwiają podjęcie decyzji. Jeśli zależy nam na dość klasycznej sukience do pracy, to warto przyjrzeć się sukienkom mającym delikatne drapowanie oraz rękaw ¾. Jest to sukienka do pracy, która sprawdza się podczas każdej pory roku. Ponadto, co jest równie ważne, łatwo do niej dopasować obuwie. Innym rodzajem idealnej sukienki do pracy jest sukienka rozkloszowana z krótkimi rękawami - jest to uniwersalne rozwiązanie, które zawsze dobrze się prezentuje.
Jeśli nie ogranicza Cię dress code, to powinnaś zainteresować się luźnymi sukienkami. Luźne sukienki w stylu boho zyskały sporo na popularności w ostatnich latach. Cechuje je ozdobny kwiatowy wzór oraz falbany znajdujące się na końcach rękawów, co sprawia, że jest to wyjątkowo piękna sukienka. Do luźnych sukienek zaliczamy także sukienki wykonane z dzianiny.
Pamiętaj o wygodzie
Wybierając sukienkę do pracy, przede wszystkim należy wziąć pod uwagę swoje potrzeby. Jest to sukienka, która powinna nam zapewniać komfort pracy - dlatego z całą pewnością odpadają sukienki, które uciskają, czy są po prostu nie wygodne. Poszukując idealnej sukienki, nie kieruj się modą, a swoim gustem - wybierz sukienkę w takim kolorze, jaki Ci się podoba. A co najważniejsze - pamiętaj o wybraniu odpowiedniego rozmiaru, abyś nie musiała zawracać sobie głowy zwrotami.
Sukienki idealne do pracy w La Femme Boutique
Jeśli szukasz najlepszej jakości sukienek do pracy - zapraszamy do sprawdzenia naszej kolekcji. Znajdziesz u nas wiele ciekawych propozycji. Nasza kolekcja cały czas jest aktualizowana. W naszej ofercie znajdziesz jedynie ubrania najwyższej jakości. Jeśli szukasz modnych stylizacji do pracy, sprawdź też naszą kategorię - bluzki do pracy.